...änglar finns

...sonens porträtt av mig!Så här i juletider börjar man ju pynta och rusta sig för den 24.es ankomst. Hm..många pyntar ju hemmet med tomtar...och änglar. Jag har själv ett nyinköpt pynt, en ängel på 16 cm, från tradera. Har inte fått den hemskickad ännu men jag hoppas att den ängeln är ovanligt fin...för den var ovanligt dyr! Jag skulle lägga mitt maxbud på 205 kr...men det blev 2005 kr. Med andra ord en OLYCKLIGT stor prisskillnad. Sånt HÄNDER bara mig!!!!!!!!!!!!!!!! När jag fått vinnarmailet som talade om att den bara gick för 1450 kr så var jag ju bara tvungen att svara att jag blivit just chockad över mitt "lilla" misstag...men att jag såklart skulle betala...eftersom lagt bud gäller. Men hör och häpna Då hade säljarna kommit fram till, efter att läst mitt ledsna lilla brev, att dra av 450 kr på vinnarpriset...så jag behövde "bara" betala 1000 kr. ...............summa sumarum:änglar finns!

Kommentarer
Postat av: Syster Linda

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH!! Japp, sånna misstag gör bara du!!!

2008-12-04 @ 19:30:57
Postat av: syster line

haha ja men de är ju rätt mkt iallafall enligt mig :P men tur att hon var så snäll då :).

2008-12-04 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0