tipp tapp tipp tapp...

Det närmar sig jul, huga! Min "att göra inför jul lista" är så lååååååååååååååååååååååååååååååång. Under helgen som gick var jag ju lång ledig, trodde i min enfald att jag skulle himma så himla mycket. I ärlighetens namn hann jag inte ett smack! Tur är väl ändå att man har två hjälpredor hemma som gärna ger mig ett "hantag" i julstöket.

pepparkaks bakjulstök...

Jo, jag kom på vad jag hann göra under helgen...se en läskig film. Tur var väl att syster line höll handen...jag höll nämligen ¨på att "skita knäck". Filmen..."the strangers" var huga så läskig. Jag avskyr psykiska skräck filmer...satt därför med full mundering, dvs hörselkåpor och en "galler" filt över huvudet...så att jag skulle se lagomt lite..eller mycket.


Kommentarer
Postat av: Linda S

Om du satt med hörselkåpor och filt.. undrar just hur markus hade sett ut om han såg filmen.. under soffan?? Haha kolla min blogg! :) SÖTA KORT!!

2008-12-09 @ 10:31:33
URL: http://shabbyshic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0