Jag är välsingnad...

Man skulle kunna tro att jag nu tänkt skriva om religion eller graviditet. INTE, jag är välsignad...lyckligt lottad för jag har fyra syskon!!!! Och de är super! En stor tillgång för mina barn dessutom.Om man fick välja sina syskon skulle jag välja de jag redan har. Jag är äldst i syskonskaran och hela 15 år äldre än mina yngsta syskon. Trots stor ålderskillnad så står vi varandra nära. Jag är en MYCKET STOLT stora syster, och jag föjer med spänning deras färd genom livet. Visst kan jag vara FÖR MYCKET STORA SYSTER ibland och komma med FÖR MYCKET goda råd...men det får de stå ut med. Så, tack Marie, Linda, Line & Thomas för att ni finns! P.s Enda negativa kan väl vara att det inte kommer några syskonbarn inom det närmaste...mina barn vill ha kusiner!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Haha nej några syskonbarn blir det inte!! Herregud du får väl ta o lugna ner dig haha! Fin bakgrund! Har du kollat min blogg? har ju en bild där på din familj i form av tomtar! gissa vem som e marcus?!

Ha de gott!

2008-11-12 @ 15:30:08
URL: http://shabbyshic.blogg.se/
Postat av: line (syrran)

hehe! ne det är väl bara att vänta tills Thomas får barn då :P.. vi andra har ju inte tid.. eller någon att befrukta sig med haha!! puss

2008-11-13 @ 13:43:42
URL: http://lillaline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0